آزمون آنلاین فنی حرفه ای توسط آموزشگاه کامپیوتر زراوند جهت آشنایی با سوالات تستی و آماده سازی هرچه بهتر و بیشتر کارآموزان طراحی شده است و این امکان برای کارآموزان دیگر آموزشگاه ها نیز فراهم شده است تا بتوانند با نمونه سوالات آزمون آنلاین فنی و حرفه ای بیشتر آشنا شده و مدرک خود را دریافت نمایند.

تذکرمهم: اگر در برگزاری آزمون مشکل داشتید حتما از آخرین نسخه مرورگر کروم Chrome و یا فایرفاکس Firefox استفاده نمایید. هم چنین دارندگان سیستم عامل ios از آخرین نسخه مرورگر safari استفاده کنند. لازم به ذکر است در هنگام آزمون، فیلترشکن گوشی خود را خاموش نگه دارید.

آزمون آنلاین

کامپیوتر

حسابداری

برنامه نویسی

گرافیک

آزمون آنلاین فنی حرفه ای آموزشگاه کامپیوتر زراوند در جهت آماده سازی شرکت کنندگان در آزمون فنی و حرفه ای که به صورت تستی با کامپیوتر و یا کتبی برگزار می شود، طراحی شده است. آزمون آنلاین ICDL فنی حرفه ای و آزمون آنلاین حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای بیشترین مخاطب را از بین کارآموزانی که برای امتحانات سازمان فنی و حرفه ای آماده می شوند، دارند.

دوره های پرطرفدار آموزشگاه فنی حرفه ای زراوند

دوره کاربر ICDL
Excel مقدماتی و پیشرفته

منابع آزمون آنلاین فنی حرفه ای زراوند شامل:

آزمون آنلاین زراوند چه مزایایی دارد؟

  • انتخاب سوالات تستی به صورت رندم توسط سامانه
  •  مشاهده آمار پاسخ های صحیح، غلط و سوالات بدون پاسخ کاربر
  •  صدور کارنامه آنلاین با احتساب نمره منفی و بدون احتساب نمره منفی
  •  استفاده از منابع مختلف و متنوع در بانک سوالات
  •  به روزرسانی بانک سوالات به صورت هفتگی
  •  اصلاح سوالات و جواب های غلط در اسرع وقت

نمونه سوال آزمون انلاین فنی حرفه ای

مقایسه سایت آزمونک فنی حرفه ای با آزمون زراوند

آموزشگاه زراوند به مدت 5 سال، پس از برگزاری تمامی دوره های آموزشی در جهت آشنایی کارآموزان با نمونه سوالات سازمان، کارآموزان را ترغیب به شرکت در سایت آزمونک آنلاین فنی حرفه ای میکرد. اما بدلیل عدم دسترسی به ویرایش سوالات و مشکلاتی که وجود داشت، تصمیم گرفتیم به طور مستقل و جداگانه سوالات را طراحی کنیم. از این پس کارآموزان مجموعه می توانند در آزمون سایت آموزشگاه کامپیوتر شرکت کرده و میزان آمادگی خود را محک بزنند. ضمنا در صورت وجود هرگونه مشکل در سوالات میتوانید با ارسال عکس سوال و جواب غلط به ادمین کانال تلگرام، شاهد اصلاح آن سوال تا 24 ساعت بعد شوید.

  • یکی از تفاوت های سایت آزمونک فنی و حرفه ای با آزمون آنلاین زراوند، ذکر منبع سوالات است که ما سعی کرده ایم حقوق صاحب اثر را در نظر گرفته و ذکر نماییم.
  • تفاوت بعدی سایت آزمونک با سایت آزمون آنلاین زراوند، اعلام نتایج برای سوالات با پاسخ های صحیح ، غلط و یا نزده است که می تواند به صورت نموداری هم مقایسه نمایید.
  • تفاوت بعدی سایت آزمونک با آزمون آنلاین زراوند در به روزسانی بانک سوالات است که ما به صورت هفتگی این کار را انجام می دهیم.
زراوند

آزمون آنلاین فنی حرفه ای

آزمون آنلاین فنی حرفه ای یکی از خدمات آموزشگاه زراوند است برای کارآموزانی که در هر آموزشگاهی دوره های فنی حرفه ای را آموزش می بینند تا بتوانند راحت تر
مدرک فنی و حرفه ای خود را دریافت نمایند.
در حال حاضر این آزمون ها برای رشته های کامپیوتر، حسابداری، گردشگری، آرایشگری، پیرایشگری، عکاسی و خیاطی طراحی شده است. مطمئنا بزودی
در رشته های دیگر فنی حرفه ای نیز فعالیت خواهیم کرد.
“تا رسیدن به موفقیت کنارتان خواهیم بود “