ساخت نمودار در نرم افزار Word
12 مرداد 1401
ارسال شده توسط Ghazal
623 بازدید
رسم نمودار در ورد
۱- روی مکان مورد نظر برای اضافه کردن نمودار کلیک کنید.
۲- به تب Insert بروید.
۳- در گروه Illustrations روی گزینه Chart کلیک کنید.
پنجره Insert Chart باز می شود. انواع نمودارهای مختلف را مشاهده می کنید. نمودارهای Column، Line و Pie نسب به بقیه بیشتر استفاده می شوند. بعضی نمودارها در ارائه داده های خاص بهتر از بقیه هستند.
- نمودارهای ستونی (Column) و میله ای (Bar) برای مقایسه مجموعه های داده های مختلف خیلی خوب کار می کنند.
- نمودارهای خطی (Line) و سطحی (Area) برای نمایش روند حرکتی در طول زمان، بسیار عالی هستند.
- نمودارهای دایره ای (Pie)، قسمت های مختلف را به عنوان بخشی از یک کل روی یک دایره نشان می دهند.
۴- نوع نمودار را انتخاب کنید.
برای هر نوع نمودار سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که داده ها را به طور متفاوتی نمایش می دهند.
۵- یک سبک از نوع نمودار را انتخاب کنید.
۶- روی OK کلیک کنید.
در نهایت یک نمودار خالی همراه با یک صفحه گسترده اضافه می شود.
Our Score
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
تغییر پس زمینه اسلاید در پاورپوینت
نحوه تغییر پس زمینه اسلایدهای مننتخب در پاورپوینت برای تغییر پس زمینه پاورپوینت ( PowerPoint...
آموزش لایه ها در پاورپوینت
تنظیم ترتیب آبجکتها در پاورپوینت ( PowerPoint ) ،آموزش پاورپوینت .پاورپوینت ابزاری است برای ارائه...
آموزش اسلاید ها در پاورپوینت
آموزش اسلاید ها در پاورپوینت گام اول: پاورپوینت ( PowerPoint ) را باز کنید: یک...
پاورپوینت چیست؟
پاورپوینت چیست؟ در زیر به چند نکته مهم درمورد پاورپوینت اشاره می کنیم که باید...
مغایرت گیری در اکسل
مغایرت گیری فرآیندیست که گردش حساب دفاتر شما با حساب طرف مقابل یا بانک تطبیق...
تابع VlookUp پیشرفته
تابع VLOOKUP پیشرفته ساختار: =VLOOKUP (lookup_value, table_array, col_index_num, [range_lookup]) آرگومان های تابع: lookup_value: مقدار مورد نظر برای...
دیدگاهتان را بنویسید