• دوره های رایگان فنی حرفه ای آموزشگاه

آموزشگاه فنی حرفه ای زراوند همواره با هدف جلب رضایت کارآموزان در فراهم کردن خدمات و رفاه آنان پیش قدم بوده است. اینبار در نظر دارد با برگزاری کلاس های رایگان فنی حرفه ای در کرمان برای افرادی که به دلیل مشکلات مالی قادر به گذراندن این دوره های مهارتی نیستند، زمینه آموزش دوره های فنی حرفه ای حسابداری، کامپیوتر ، گرافیک و معماری را به صورت رایگان فراهم آورد.

زراوند ، کلاس

آموزشگاه حسابداری زراوند یکی از پرمخاطب ترین واحدهای آموزشی استان کرمان است. این واحد آموزشی در مهر 98 تصمیم به برگزاری دوره های رایگان نموده است. البته در چهارچوب رعایت شرایط و ضوابط تعیین شده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. متقاضیان برای شرکت در دوره های رایگان زراوند باید اطلاعات خود را در فرم انتهای همین صفحه وارد کنند.

زراوند ، را

شرایط شرکت در کلاس های رایگان آموزشگاه فنی و حرفه ای زراوند

  1. اولویت تماس ها براساس تاریخ تکمیل فرم رزرو خواهد بود.
  2. آموزشگاه موظف به حفظ اطلاعات مخاطب دوره های رایگان بوده و به هیچ عنوان مدرسین دوره‌ها و یا کارآموزان دیگر از این موضوع اطلاع نخواهند پیدا کرد.
  3. کارآموز دوره های رایگان بعد از اتمام دوره آموزشی خود، در صورت اشتغال و استفاده از مهارت های آموزش دیده در زراوند ، موظف به پرداخت شهریه دوره خواهد بود.
  4. دوره‌های آموزشی رایگان تفاوتی با دوره های عادی نداشته و نخواهد داشت.
  5. تاریخ دقیق شروع کلاسها برای متقاضیان ثبت نام رایگان مشخص نیست و آموزشگاه در هر دوره یا میان دوره‌ای که ظرفیت داشته باشد، با شخص متقاضی تماس خواهد گرفت.
  6. طبیعی است این آموزش ها جز خدمات فوق برنامه آموزشگاه بوده و در صورت وجود هرگونه هرج و مرج در برگزاری کلاسها، آموزشگاه قادر به حذف این نوع خدمت خواهد بود.
زراوند, گالری تصاویر

قابل توجه متقاضیان شرکت در دوره های رایگان آموزشگاه کامپیوتر زراوند ، در حال حاضر و به دلیل شرایط بیماری کرونا اولویت با افرادی است که ثبت نام میکنند؛ لذا ممکن است مراحل انجام امور مربوط به حضور شما در کلاس ها با وقفه انجام شود. چنانچه محدودیت زمانی برای گذراندن دوره ها ندارید فرم زیر را پر کرده و منتظر اعلام خبر بعدی بمانید. پیشاپیش از صبوری شما متشکریم.​

فرم رزرو کلاس های رایگان فنی حرفه ای

  • فیلد های * دار ضروری هستند

  • لطفاً یک مقدار از 1 تا 10 وارد نمایید.
  • لطفاً یک مقدار از 10 تا 10 وارد نمایید.
    توجه : شماره ملی باید 10 رقم باشد
  • ترجیحا شماره ای که با آن در واتساپ ( WhatsApp ) فعال هستید