آموزش شرکت در آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای

این فیلم پاسخگـوی تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص آزمون‌هــای آنلاین است.

فیلم آموزش شرکت در آزمون آنلاین

به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و سهولت انجام فرآیند آزمون آنلاین توسط کارآموزان، مقتضی است با مشاهده این فیلم آموزشی و استفاده از برنامه شبیه ساز آزمون آنلاین نسبت به یادگیری نحوه شرکت در آزمون ، تمرینات لازم را بعمل آورید. بدیهی است در جلسه آزمون امکان آموزش نحوه کار با موس یا نحوه پاسخ دادن به سوالات وجود ندارد و اگر کارآموزی در این زمینه ها مشکلی داشته باشد، مسئولیت آن متوجه کارآموز آموزشگاه می باشد.
برنامه شبیه ساز آزمون بر روی موبایل قابل اجرا نیست، فایل فشرده شده نرم افزار را به یک سیستم کامپیوتری انتقال داده و از حالت فشرده خارج نمایید و طبق راهنمایی که همراه نرم افزار است، فایل story_html5.html را توسط مرورگر chrome و یا opera اجرا و استفاده نمائید.
این نرم افزار، کاملا تعاملی بوده و می بایست فعالیت های خواسته شده را جهت ادامه هر مرحله از برنامه انجام دهید (روی دکمه خواسته شده کلیک و یا عدد خواسته شده را در محل مورد نظر وارد نمائید) . پس از ورود به محیط شبیه ساز آزمون با شماره ملی فرضی 9999999999 و رمز عبور فرضی 123456 میتوانید راهنمای قسمتهای مختلف آزمون را مشاهده و یا با استفاده از دکمه «شروع آزمون» ، به ده سوال مربوط به اطلاعات عمومی پاسخ دهید .

کارآموزان محترم توجه کنید که تعداد سوالات آزمون اصلی 40 عدد میباشد که در مدت 45 دقیقه می بایست پاسخ داده شود و همچنین از کدملی خود و رمز عبوری که در جلسه اصلی آزمون به شما داده می شود برای ورود به آزمون استفاده میگردد.
با تشکر از همراهی شما 

مدیریت آموزشگاه کامپیوتر زراوند 

034-33435255

نکته : آزمون های فنی و حرفه ای به صورت حضوری اما در پشت سیستم خود اداره به صورت آنلاین و طبق فیلم بالا برگزار می شود . 

برای دانلود_pdf راهنما و فایل زیپ راهنما کلیک کنید